Komunikačné zručnosti pre manažérov
Kurz je zameraný na zdokonaľovanie manažérskych zručností v oblasti komunikácie. Zdokonaľovanie komunikačných zručností a zvládanie efektívnych komunikačných techník je jeden zo základných predpokladov efektívnej komunikácie v organizácii. Dozviete sa ako efektívne jednať a komunikovať s rôznymi typmi ľudí, aktívne počúvať, vhodne sa pýtať, zvládať náročné situácie, získate praktické zručnosti pre budovanie a udržanie pozitívnych vzťahov na pracovisku.
URČENIE |
Kurz je určený pre začínajúcich aj skúsených vedúcich zamestnancov a všetkých štátnych zamestnancov, ktorí vedú pracovné skupiny alebo tímy. |
ROZSAH |
14 hodín |
CIEĽ |
-
Zdokonaliť a rozvinúť komunikačné zručnosti.
-
Získať nástroje pre budovanie a udržanie pozitívnych a produktívnych vzťahov na pracovisku.
-
Rozvinúť schopnosti efektívne zvládať praktické komunikačné situácie.
-
Poznať vlastné silné a slabé stránky v komunikácii.
-
Naučiť sa zvládať náročné a záťažové situácie.
|
OBSAH |
-
Princípy a zásady komunikácie
-
Verbálna a neverbálna komunikácia
-
Sebapoznanie – identifikácia vlastného komunikačného štýlu
-
Teória Ego stavov a jej využitie pre zefektívnenie komunikácie
-
Zdroje nedorozumení v komunikácii
-
Efektívna komunikácia
-
Riešenie špecifických komunikačných situácií v práci manažéra
-
Riešenie konfliktov
|
SPÔSOB VEDENIA |
Kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu. |
29996