Mapa stránky
- Vláda Slovenskej republiky
- Rokovania vlády SR
- Splnomocnenci vlády Slovenskej republiky
- Poradné orgány vlády Slovenskej republiky
- Akreditačná komisia
- Bezpečnostná rada Slovenskej republiky
- Bezpečnostná rada SR
- Hospodárska a sociálna rada SR
- Hospodárska a sociálna rada SR (konzultačný a dohodovací orgán)
- Legislatívna rada vlády SR
- Legislatívna rada vlády SR
- Národná rada pre produktivitu
- Pandemická komisia vlády SR
- Rada vlády pre Agendu 2030 pre udržateľný rozvoj
- Rada vlády Slovenskej republiky na podporu exportu a investícií
- Rada vlády Slovenskej republiky pre kultúru a kreatívny priemysel
- Rada vlády Slovenskej republiky pre odborné vzdelávanie a prípravu
- Rada vlády Slovenskej republiky pre osoby so zdravotným postihnutím
- Rada vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a odolnosti Slovenskej republiky
- Rada vlády Slovenskej republiky pre práva seniorov a prispôsobovanie verejných politík procesu starnutia populácie
- Rada vlády Slovenskej republiky pre vedu, techniku a inovácie
- Rada vlády SR pre digitalizáciu verejnej správy a jednotný digitálny trh
- Rada vlády SR pre duševné zdravie
- Rada vlády SR pre Európsku zelenú dohodu
- Rada vlády SR pre konkurencieschopnosť a produktivitu
- Rada vlády SR pre ľudské práva, národnostné menšiny a rodovú rovnosť
- Rada vlády SR pre mimovládne neziskové organizácie
- Rada vlády SR pre politiku súdržnosti 2021 – 2027
- Rada vlády SR pre prevenciu kriminality
- Rada vlády SR pre protidrogovú politiku
- Rada vlády SR pre rodinu a demografický vývoj
- Rada vlády SR pre vedu, techniku a inovácie
- História vlád SR
- Vláda SR od 04. 07. 2006 do 08. 07. 2010
- Vláda SR od 16. 10. 2002 do 04. 07. 2006
- Vláda Slovenskej republiky od 30. 10. 1998 do 15. 10. 2002
- Vláda Slovenskej republiky od 13. 12. 1994 do 30. 10. 1998
- Vláda Slovenskej republiky od 15. 3. 1994 do 13. 12. 1994
- Vláda Slovenskej republiky od 24. 6. 1992 do 15. 3. 1994
- Vláda Slovenskej republiky od 23. 4. 1991 do 24. 6. 1992
- Vláda Slovenskej republiky od 27. 6. 1990 do 22. 4. 1991
- Vláda Slovenskej republiky od 12. 12. 1989 do 26. 6. 1990
- Vláda SR od 09. 07. 2010 do 04.04.2012
- Vláda SR od 04. 04. 2012 do 23. 03. 2016
- Vláda SR od 24. 03. 2016 do 20. 03. 2020
- Vláda SR od 21.03.2020 do 15.05.2023
- Vláda SR od 16.05.2023 do 24.10.2023
- Dokumenty vlády SR
- Zbor poradcov predsedu vlády SR
- Členovia vlády - 25.10.2023
- Podpredseda vlády pre Plán obnovy a odolnosti a využívanie eurofondov
- Predseda vlády SR
- Úrad vlády Slovenskej republiky
- Dokumenty ÚV SR
- Dotácie
- Kultúra národnostných menšín
- Podpora a ochrana ľudských práv a slobôd (LP/2011/01)
- Podpora a ochrana ľudských práv a slobôd (LP/2011/02)
- Národná protidrogová stratégia pre rok 2011
- Dotácie ÚV SR - Archív
- Archív dotačných schém
- Náš vidiek
- Kultúra národnostných menšín 2012
- Vyzvanie predsedu vlády SR na predkladanie žiadostí o poskytnutie dotácie na obnovu vojnových hrobov na rok 2020
- Finančná podpora z rezervy predsedu vlády SR pre subjekty poskytujúce pomoc obetiam domáceho násilia – termín na predkladanie žiadostí predĺžený do 11. júna 2021
- Výročné správy ÚV SR
- Poskytovanie finančných prostriedkov z rozpočtovej rezervy predsedu vlády SR v roku 2024
- Mediálny servis
- Informačný servis
- info 211
- Verejné obstarávanie
- Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových a tlakových zariadení, odborné prehliadky nízkotlakových kotolní a servis plynových zariadení
- Nákup, dodávka, montáž, aktivácia elektrického kompostéra - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Platforma Google Maps 2 - mapa realizovaných projektov financovaných z EŠIF v programovom období 2014-2020
- Zabezpečenie akcie s názvom RoadTrip 2022
- Poskytovanie usmerňovacích, poradenských, sprostredkovateľských, informačných a osvetových služieb
- Obstaranie darčekových poukážok na nákup vitamínov a výživových doplnkov
- Citylightová kampaň "Deň Európy 2022"
- Odvoz a likvidácia odpadu
- Overovacia štúdia využiteľnosti časti objektu Karáčoniho paláca na materskú školu
- Citylightová kampaň "Deň Európy 2022" - ZRUŠENÁ
- NKP Rusovce - vypracovanie znaleckého posudku
- Rekonštrukcia vstupných brán do objektu ÚV SR na Námestí slobody 1 v Bratislave
- Záhradnícke práce spojené s mulčovaním porastu parku v Rusovciach
- Osvetlenie staveniska kaštieľa v Rusovciach
- Rekonštrukcia areálu a prvkov drobnej architektúry ÚZ Bystrica
- Zviditeľnenie eurofondových projektov v prostredí sociálnych sietí - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Zabezpečenie akcie s názvom RoadTrip SK 2021 - ZAKAZKA ZRUŠENÁ
- Nákup a dodávka elektroinštalačného materiálu
- Maliarske, natieračské, murárske a manipulačné práce
- Rekonštrukcia systému merania a regulácie vetrania v novej budove Úradu vlády Slovenskej republiky
- Rekonštrukcia autoumyvárky
- Arboristické práce
- Arboristické práce
- Pracovná zdravotná služba
- Oprava technických zariadení budovy Hotela Bôrik
- Oprava komunikácií pri autodoprave - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Drobné stavebné a montážne práce pozostávajúce z montáže sadrokartónového stropu s osvetlením a pokládkou vinylovej podlahy v priestoroch verejného obstarávateľa
- Audit návrhu finančného modelu štátneho nájomného bývania s garanciou štátu, vrátane ostatných služieb - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Ušitie jednotného pracovného oblečenia pre zamestnancov ÚV SR a ÚZ ÚV SR
- Platforma Google Maps – mapa realizovaných projektov financovaných z EŠIF v PO 2014-20
- Metodické usmernenia (otázky a odpovede)
- Archív VO
- Oprava komunikácií pri autodoprave ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Deratizačné, dezinsekčné, dezinfekčné a hubiace služby 2021-2023
- Nákup športových pomôcok pre základné školy
- Rekonštrukcia klimatizačných zariadení v budovách ÚV SR
- Nájom systému na meranie telesnej teploty - vyššia trieda
- Platforma Google Maps – mapa realizovaných projektov financovaných z EŠIF v PO 2014-2020 - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Rekonštrukcia klimatizačných zariadení v budovách ÚV SR - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Prieskum zameraný na zistenie úrovne povedomia verejnosti o politike súdržnosti EÚ na Slovensku
- Dezinfekčné, dezinsekčné a deratizačné služby v objekte kaštieľa v Rusovciach
- Sanácia havarijného stavu hospodárskej časti Hotela Bôrik
- Rekonštrukcia vykurovacieho systému v priestoroch budovy ÚV SR
- Rekonštrukcia elektroinštalácie v objekte ÚV SR
- Prípravné trhové konzultácie
- Odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradených technických zdvíhacích zariadeniach, elektrických výťahoch, garážových bránach, zdvihákoch, ktoré sa budú vykonávať v pravidelných 3-mesačných a 6-mesačných intervaloch
- Rekonštrukcia zásobovacej rampy do priestorov kuchyne ÚV SR od ulice Čajkovského
- Opravy vyhradených technických zariadení (výťahov) po vykonaní šesťročnej úradnej skúšky Technickou inšpekciou v priestoroch budov ÚV SR v Bratislave
- Nákup, dodávka a montáž 2 párov pohonov na vstupné brány do objektu ÚV SR
- Dodávka, montáž a servis klimatizácie pre vybrané objekty Úradu vlády Slovenskej republiky v Bratislave
- Poskytovanie služieb práčovní na obdobie 12 mesiacov
- Elektrifikácia pre potreby využívania elektrického prúdu v objekte ÚV SR
- Zabezpečenie výkonu servisu technických zabezpečovacích prostriedkov - Užšia súťaž
- Zabezpečenie výroby a distribúcie štyroch prezentačných reportáží a dvoch teezrov pre potreby propagácie Dunajského nadnárodného programu a programu Stredná Európa - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Zabezpečenie služieb súvisiacich so vzdelávaním zamestnancov ÚV SR
- Zabezpečenie výroby a distribúcie štyroch prezentačných reportáží a dvoch teezrov pre potreby propagácie Dunajského nadnárodného programu a programu Stredná Európa - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Oprava poškodených dažďových zvodov a omietok pri dažďových zvodoch na fasáde Arcibiskupského a Miestodržiteľského paláca v Bratislave a Účelového zariadenia ÚV SR Agra v Trenčianskych Tepliciach.
- Rekonštrukcia systému merania a regulácie
- Priebežná mediálna kampaň na podporu EŠIF – zabezpečenie kreatívy a produkcie reklamných spotov
- Ušitie jednotného pracovného oblečenia - pánskych oblekov a dámskych kostýmov
- Obnova oplotenia Úradu vlády SR
- Poskytovanie služieb práčovní na obdobie 12 mesiacov
- Nákup a dodanie fitnes zariadenia
- Zabezpečenie a prevádzkovanie bonifikačného a dochádzkového systému
- Zabezpečenie školenia „Implementácia EŠIF 2014 – 2020 VII“
- Zabezpečenie odborných prehliadok vyhradených technických zariadení – výťahov v objektoch Úradu vlády Slovenskej republiky
- Citylightová kampaň 2019
- Servis technických zabezpečovacích prostriedkov
- Poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek a cestovných lístkov
- Zabezpečenie ubytovania a ostatných súvisiacich služieb spojených so zabezpečením pracovných ciest zamestnancov verejného obstarávateľa
- Poskytovanie konzultačných a školiacich služieb v oblasti implementácie systému manažérstva proti korupcii
- Výmena vnútorných rozvodov vody v ÚZ Ždiar
- Poskytovanie konzultačných a školiacich služieb v oblasti implementácie systému manažérstva proti korupciirepubliky - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Stavebné úpravy priestorov Úradu vlády Slovenskej republiky
- Dodávka a kladenie podlahovej krytiny – kobercových štvorcov
- Optimalizácia procesov na Úrade vlády Slovenskej republiky
- Interiérové vybavenie reprezentatívnych priestorov – atypické prvky
- Služby zabezpečenia prevádzky a rozvoja modulov Manažérskeho informačného systému (MIS) a modulov Informačného systému Centrálneho plánu vzdelávania AK EŠIF v rámci činnosti RO OPTP
- Stavebné úpravy priestorov Úradu vlády Slovenskej republiky - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Nákup, dodávka a montáž svetelnej techniky
- Nákup, dodávka a položenie podlahovej krytiny v reprezentačných priestoroch ÚV SR
- Oprava vodovodného potrubia spojená s opravou a výmenou sprchových kútov a rohových vaničiek
- Dodávka školského nábytku a školských pomôcok pre víťazné školy aktivity Roadshow 2017
- Služby zabezpečenia serverovej infraštruktúry
- Oprava a obnova lokálnych porúch fasády a balkóna na budove ÚV SR
- Služby zabezpečenia sieťovej infraštruktúry
- Repas a prečalúnenie stoličiek
- Zabezpečenie školenia „Implementácia EŠIF 2014-2020 V
- Rekonštrukcia priestorov budovy Úradu vlády Slovenskej republiky
- Ušitie a dodanie jednotného pracovného oblečenia
- Archeologický výskum – zemné práce
- Zabezpečenie aktivity Roadshow 2018 II.
- Oprava vodovodného potrubia (rozvodu) teplej a studenej vody spojená s opravou vnútorného potrubia vykurovania
- Zájazd do Familyparku
- Pozáručný servis zariadení kopírovacej a kancelárskej techniky na 24 mesiacov
- Doplnenie už existujúceho reštauračného a kuchynského inventáru
- Ušitie a dodanie reštauračného textilu
- Zabezpečenie odborných prehliadok vyhradených technických zariadení – výťahov v objektoch Úradu vlády Slovenskej republiky
- Zabezpečenie školenia „Implementácia EŠIF 2014-2020 V - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Nákup a dodanie pracovného oblečenia, špeciálnych odevov a doplnkov
- Poskytovanie služieb práčovní na obdobie 12 mesiacov
- Maliarske, murárske a natieračské práce spojené s kladením podláh a výmenou dverí v administratívnych priestoroch Úradu vlády Slovenskej republiky
- Zabezpečenie výroby, dodávky a montáže atypického výťahového elektrického rozvádzača
- Produkčné zabezpečenie kampane – Ukončenie úvodnej mediálnej kampane
- Organizačno – technické zabezpečenie Dňa Európy 2018
- Zabezpečenie aktivity Roadshow 2018 I. - Zabezpečenie výroby a dodanie propagačných predmetov
- CITY LIGHT kampaň Dňa Európy 2018
- Krátkodobé komplexné poistenie
- Služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a ochrany pred požiarmi (OPP)
- Zabezpečenie cien pre Roadshow 2017
- Dodávka kytíc, vencov, kvetinovej výzdoby a aranžmánov
- Dodávka kytíc, vencov, kvetinovej výzdoby a aranžmánov – ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Dodávka ručne vyrobených drevených darčekových kaziet
- Zabezpečenie strážnej služby pre objekty Úradu vlády SR
- Servis technických zabezpečovacích prostriedkov
- Evaluácia programu „Zachovanie a revitalizácia kultúrneho a prírodného dedičstva a Podpora rozmanitosti v kultúre a umení v rámci európskeho kultúrneho dedičstva“ Finančného mechanizmu EHP 2009-2014“
- Vyčisťovacie práce v areáli čeľadníka v Rusovciach a v jeho okolí
- Kurz „Základy kybernetickej bezpečnosti“ pre 550 prístupov
- Nákup a dodanie pracovného oblečenia, špeciálnych odevov a doplnkov
- Evaluácia programu „Zachovanie a revitalizácia kultúrneho a prírodného dedičstva a Podpora rozmanitosti v kultúre a umení v rámci európskeho kultúrneho dedičstva“ Finančného mechanizmu EHP 2009-2014“ - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Zabezpečenie školenia „Implementácia EŠIF 2014-2020 IV.“
- Orezanie drevín v areáli ÚV SR
- Obnova historických malieb pod dohľadom reštaurátora s odbornou spôsobilosťou v priestoroch budovy ÚV SR – Miestodržiteľský palác na Hlavnom námestí 8 v Bratislave
- Dodávka, montáž a inštalácia klimatizačných jednotiek na chladenie a dokurovanie kancelárskych priestorov v budove ÚV SR na Námestí slobody 1 v Bratislave
- Zabezpečenie murárskych a maliarskych prác
- Maliarske a murárske práce spojené s kladením vinylových podláh a rekonštrukciou elektroinštalácie v priestoroch Úradu vlády Slovenskej republiky – Miestodržiteľský palác na Hlavnom námestí 8 v Bratislave
- Poskytnutie služby online psychodiagnostického testovania pre Centrum vzdelávania a hodnotenia Úradu vlády Slovenskej republiky – ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Zabezpečenie odborných konzultačných služieb
- Oprava vodovodného potrubia spojená s opravou a výmenou sprchových kútov ako aj úpravou odtokového/odpadového potrubia pod sprchovými kútmi v priestoroch účelového zariadenia hotela Bôrik
- Výmena podlahovej krytiny spojená s dodávkou, kladením, lepením kobercových štvorcov a nivelizačnými prácami podľa vypracovaného architektonického návrhu
- Zabezpečenie aktivity pre Roadshow 2017 I.
- Odborná prehliadka a servis nástenných klimatizačných zariadení a odborná prehliadka a servis mobilných klimatizačných zariadení
- Vypracovanie projektovej dokumentácie na zateplenie a obklad Hotela Bôrik
- Oprava sokla na budove spojená s murárskymi prácami a montážou nosných konštrukcií
- Zabezpečenie aktivity pre Roadshow 2017 II – Zabezpečenie výroby a dodanie propagačných predmetov
- Montáž plotových dielcov na parkovisku ÚZ Hotel Bôrik
- Školenie „Implementácia EŠIF 2014-2020 III.“ v dňoch 7.-8.6.2017
- Ručné odborné práce na stolárskych výrobkoch (dverách, stenách, obkladoch a podobne), na drevených konštrukciách a na iných výrobkoch z dreva ako aj vykonávanie opráv všetkých druhov výrobkov stolárskym spôsobom spojené s čalúnnickými službami
- Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby
- Vykonanie stavebných, maliarskych a murárskych prác
- Oprava vodovodného potrubia spojená s opravou a výmenou atypických sprchových kútov ako aj úpravou odtokového/odpadového potrubia pod sprchovými kútmi
- Pokyn vedúceho Úradu vlády Slovenskej republiky č. 4/2015 - článok 1 ods. 3
- Pokyn vedúceho Úradu vlády Slovenskej republiky č. 4/2015 - článok 1 ods. 2
- Oprava prívodného vodovodného potrubia spojená s opravou vnútorného vodovodného potrubia a opravou prípravy teplej pitnej vody
- Pozáručný servis zariadení kopírovacej a kancelárskej techniky
- Vypracovanie projektovej dokumentácie novej vstupnej budovy
- Poskytovanie preventívnych lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci a vypracovanie lekárskych posudkov o zdravotnej spôsobilosti na prácu
- Zabezpečenie ubytovania a stravy počas podujatia „Medzinárodné cykloputovanie Ukrajina – Slovensko, 11.-14.8.2016“
- Organizačno-technické zabezpečenie podujatia „Deň Európy
- Ušitie a dodanie jednotného pracovného oblečenia podľa funkcií pre zamestnancov
- Zákazky s nízkou hodnotou
- ZRUŠENÉ - Ušitie a dodanie jednotného pracovného oblečenia podľa funkcie pre zamestnancov
- ZRUŠENÉ - Oprava poškodenej fasády na ÚZ Hotel Bôrik
- Ušitie a dodanie jednotného pracovného oblečenia podľa funkcie pre zamestnancov
- Nákup konferenčných stolov atypických rozmerov
- Marketingový prieskum trhu na konci programového obdobia 2007-2013 zameraný na zistenie úrovne povedomia verejnosti o Operačnom programe Informatizácia spoločnosti na Slovensku
- Servisné práce a náhradné diely do tlačiarní, kopírok a multifunkčných zariadení
- Zabezpečenie príjmu digitálneho televízneho vysielania
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 91 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za 1. štvrťrok 2015 s cenami vyššími ako 1 000 EUR
- Geofyzikálne meranie v záhrade Úradu vlády Slovenskej republiky
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 91 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za 4. štvrťrok 2014 s cenami vyššími ako 1 000 EUR
- Darčekové výrobky zo skla – fúkané sklo
- Drevené kazety
- Krištáľ
- Kravaty
- Organizačné a technické zabezpečenie interaktívneho programu „Deti a Európa“ alebo ako „Eurofondy pomáhajú našej krajine
- Dodávka kytíc, vencov, kvetinovej výzdoby a aranžmánov
- Dodávka a montáž podlahovej krytiny v objekte ÚV SR
- Výber čistiacich služieb práčovní pre Účelové zariadenia Úradu vlády Slovenskej republiky
- Upratovacie a čistiace služby
- Dodávka osobného motorového vozidla
- Dodávanie tlače a prístupu k médiám pre potreby ÚV SR
- Montáž strešných konštrukcií a s tým súvisiace práce a pokrývačské práce
- Pracovná a zdravotná služba
- Zabezpečenie bezpečnosti dát v oblasti správy systémov a súvisiacich služieb počítačovej podpory vrátane systémového poradenstva IT štruktúry ÚV SR
- Doplnenie hotelového vybavenia a doplnkov
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 91 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za 3. štvrťrok 2014 s cenami vyššími ako 1 000 EUR
- Zabezpečenie stavebných a dokončovacích prác pre ÚZ Kamzík
- Nákup a dodanie TV prijímačov, satelitných modulov a komponentov
- Zorganizovanie a zabezpečenie VIII. zasadnutia Národného monitorovacieho výboru pre NSRR a Výročného stretnutia „Annual Meeting“ za rok 2014
- Kladenie a lepenie podlahovej krytiny a povrchová úprava stien v ÚZ Bystrica v Banskej Bystrici
- Dodávka kytíc, vencov, kvetinovej výzdoby a aranžmánov - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Prepojenie informačných systémov SPIN a KODYS
- Rokovanie zástupcov krajín V4
- Opravy a údržba súvisiace so športovými zariadeniami a inštalácia nekovových stolárskych výrobkov - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Stolárske konštrukcie, maliarske práce, zdravotechnika s montážou - ZÁKAZKA ZRUŠENÁ
- Zavlažovacie a záhradkárske práce spojené s výsadbou areálu UZ Agra - ZRUŠENÉ
- Prípravné práce pre zabezpečovaciu techniku a veľkokapacitné osvetlenie areálu UZ Agra - zrušené
- Prepojenie informačných systémov SPIN a KODYS. - zákazka zrušená
- Poskytnutie odborných IT služieb systémového poradenstva a bezpečnosti dát
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 91 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za 2. štvrťrok 2014 s cenami vyššími ako 1 000 EUR
- Nákup, dodávka, montáž podlahovej krytiny ( koberce) v Účelovom zariadení Bystrica – zákazka zrušená
- Poskytnutie odborných IT služieb systémového poradenstva a bezpečnosti dát
- Národná konferencia Programu Švajčiarsko - slovenskej spolupráce
- Zabezpečenie pomocných prezentačných služieb pre OPIS na podujatí IT SUMMIT dňa 25.09.2014
- Organizácia časti Kongresu ITAPA a zabezpečenie výstavy OPIS na Kongrese ITAPA v dňoch 11.–12.11.2014
- Dodávka a záručný servis dvoch pračiek a sušičky
- Znovuotváranie rámcovej dohody na dodávku elektrickej energie na rok 2015
- Znovuotváranie rámcovej dohody na rdodávku zemného plynu na rok 2015
- Nákup futbalových lôpt
- Sedacie vaky
- Marketingový prieskum trhu na konci programového obdobia 2007-2013 zameraný na zistenie úrovne povedomia verejnosti o politike súdržnosti Európskej únie na Slovensku
- Školenie pre prijímateľov finančných prostriedkov z FM EHP/NFM 2009-2014 zamerané na verejné obstarávanie
- Služby spojené s napísaním a uverejnením PR článku v IT príručke
- Základné informácie k verejnému obstarávaniu Úradu vlády Slovenskej republiky
- Aplikačné programové vybavenie „Registratúrna kniha“
- Zabezpečenie príjmu digitálneho televízneho vysielania
- Školenie v oblasti prekladateľských a tlmočníckych služieb
- Zabezpečenie príjmu digitálneho televízneho vysielania
- Poskytovanie prekladateľských a tlmočníckych služieb
- Zorganizovanie a zabezpečenie školenia „Implementácia ŠF v PO 2007-2013 VIII
- Súhrnná správa o zákazkách podľa § 91 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov za 1. štvrťrok 2014 s cenami vyššími ako 1 000 EUR
- Rokovanie k oficiálnym pripomienkam EK predloženým k návrhu Partnerskej dohody SR na roky 2014 – 2020
- Správy a oznamy
- Promo stan
- Formulár §41 Ostatné - Bezhotovostný nákup pohonných palív prostredníctvom palivových platobných kariet 02.01
- Objednávka na grafický návrh, potlač, výrobu a dodávku ISO frame prezentačnej steny
- Formulár §41 Kritériá - ČASOPIS EUROKOMPAS
- Formulár § 136 ods. 9 písm.b) Časopis EUROKOMPAS
- HD Kamera
- Poskytovanie služieb súvisiacich s výrobou a vysielaním informačného dokumentu
- Bezhotovostný nákup pohonných palív prostredníctvom palivových platobných kariet
- Formulár §41 Ostatné - Časopis Eurokompas 08.01
- Otvorenie detského centra počas jarných prázdnin 2014
- Časopis Eurokompas
- Korektúra prekladu jazykového textu v anglickom jazyku
- Formular § 41 Zabezpečenie aktivity Road Show
- Upratovacie a čistiace služby na mesiac Január 2014
- Poskytnutie inštalačných služieb a kúpa telefonických zariadení
- Poskytnutie inštalačných služieb a prenájom telefonických zariadení
- Poskytnutie inštalačných služieb a prenájom telefonických zariadení
- Prepis zvukových záznamov do textovej podoby
- Zateplenie priestorov jedálne a práce s tým spojené
- Vybudovanie zadnej dvojkrídlovej brány
- Špecializované remeselnícke práce a úprava podkrovia
- Stavebné úpravy súvisiace so zlepšením životného prostredia
- Stavebné práce súvisiace s výmenou dverí, tepelných telies a hydroizoláciou
- Hydroizolácia základov a muriva
- Dodávka drevených dverí vrátane obloženia, kľučiek a zámkov
- Dodávka armatúr a vykurovacích telies pre ústredné kúrenie - výzva na predloženie ponúk
- Analýza a posúdenie ekonomického vplyvu na verejné prostriedky
- Zákazky podľa § 9 ods.9
- Zabezpečenie aktivity Road Show
- Ošetrenie 112 stromov v areály národnej kultúrnej pamiatky (Bývalý letný arcibiskupský palác) na Námestí Slobody 1 v Bratislave
- Oznamy podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení účinnom od 01.07.2013
- Prekladateľské a tlmočnícke služby AJ-SJ
- Dodávka profesionálnych pračiek, sušičiek a žehliaceho zariadenia
- Tlmočnícke služby AJ-UK-SJ IX 2013 Košice, Michalovce
- Znovu otváranie rámcovej dohody na zemný plyn
- Znovuotváranie rámcovej dohody na dodávku elektrickej energie
- Najčastejšie pochybenia v termíne od 01.01.2013 - k 28.08.2013
- Zorganizovanie a zabezpečenie školenia „Implementácia ŠF v programovom období 2007- 2013 VI“
- Usmernenie k obstarávaniu HW a SW
- Konferencia Košice – 24.9.2013
- Seminár Michalovce – 25.9.2013
- Skúšky a prehliadky zariadení ÚV SR
- Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok
- Samohybné zberacie a hrabacie zariadenie
- Dodávka kancelárskych potrieb a kancelárskeho papiera
- Služby na organizovanie seminárov,konferencii a worshopov
- Dodávka vybraných tovarov pre reprezentatívne účely
- Rekonštrukcia Účelového zariadenia Agra v Trenčiansky Tepliciach
- Dodávka osobitného motorového vozidla
- Vytvorenie a nasadenie Informačného systému pre Finančný mechanizmus EHP a NFM (NGIS)
- Reklamná a komunikačná kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti
- Rekonštrukcia budovy účelového zariadenia Bystrica v Banskej Bystrici
- Organizácia konferencie ITAPA v dňoch 12.-13.11.2013
- Zabezpečenie prezentačných služieb za účelom medializácie OPIS dňa 3.10.2013 v rámci podujatia IT SUMMIT
- Vplyv malých fotovoltických elektrární na distribučné sústavy
- Stavebné práce Účelové zariadenie Kamzík
- Úprava existujúcich funkcionalít a architektúry ITMS v zmysle požiadaviek Európskej komisie pre Programové obdobie
- Dodávka čerstvých rýb, kôrovcov, produktov vodného prostredia morských plodov, ovocia, zeleniny, byliniek a vybraných druhov mäsa
- Dodávka vybraných nápojov pre potreby Úradu vlády Slovenskej republiky
- Informačné a propagačné predmety
- Zabezpečenie prenájmu priestorov a stravovacích služieb na workshop konferencie iDEME
- Prenájom konferenčnej miestnosti a stravovanie
- Prenájom konferenčnej miestnosti a stravovanie
- Zorganizovanie a zabezpečenie školenia „Implementácia ŠF v PO 2007-2013 VI“
- Preklady a tlmočenie
- Samohybné zberacie a hrabacie zariadenie
- Dodávka popisovateľných tabúľ s príslušenstvom
- Preklady a tlmočenie
- Poisťovacie služby
- Dodávka čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb
- Dodávka výpočtovej techniky zariadení a spotrebného materiálu
- Zákazka s nízkou hodnotou
- Podprahová zákazka
- Podlimitná zákazka
- Nadlimitná zákazka
- Najčastejšie chyby zistené pri kontrolách VO
- Prekladateľské a tlmočníce služby pre potreby ÚV SR
- Zabezpečenie služieb technika požiarnej ochrany a bezpečnostného technika
- Poradenské služby pre tvorbu, riadenie a hodnotenie projektov/programov
- Monitoring verejných informačných zdrojov
- Dodávka kytíc, vencov, kvetinovej výzdoby a aranžmánov
- Služby zvukovo – technického zabezpečenia pri tlmočení podujatí v rámci činnosti ÚV SR
- Dodávka výpočtovej techniky, zariadení a spotrebného materiálu
- Nákup kalendárov a diárov na rok 2013
- Dodávka tonerov a náplní do tlačiarní, kopírovacích strojov a kancelárskych zariadení
- Výber správcu programu pre program „Štipendijný program EHP“
- Dodávka novín, denníkov a periodík pre potreby Úradu vlády Slovenskej republiky
- Poskytovanie prekladateľských a tlmočníckych služieb pre potreby Úradu vlády Slovenskej republiky
- Zabezpečenie tlmočníckej techniky
- Zabezpečenie ozvučenia a služieb s tým spojených
- Zariadenie pre údržbu areálu Úradu vlády SR
- Tlač zborníkov
- Príprava, realizácia tlačených materiálov
- Servis a oprava osobných motorových vozidiel
- Zemný plyn
- Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
- Dodávka potravín
- Dodávka elektrickej energie
- Dodávka pier pre publicitu a informovanosť
- Repríza cyklu dokumentárnych filmov Eurovirtual
- Zabezpečenie tlmočníckej techniky
- Vedenie a facilitácia konferencie „Konferencia MNO 2012“
- Prekladateľské služby, tlmočenie a s tým súvisiace služby - ZRUŠENÉ
- Diskriminácia sa ma dotýka
- Zemný plyn
- Vedenie a facilitácia konferencie „Konferencia MNO 2012“
- Preklady a tlmočenie
- Dodávka potravín
- Konferenčné priestory, ubytovanie a stravovanie na „Konferenciu MNO 2012“
- Príprava, realizácia tlačových materiálov a vydavateľská činnosť pre potreby Úradu vlády SR
- Zariadenie pre údržbu areálu Úradu vlády SR
- „Strategické hodnotenie HP IS 2012“
- Kvetinové aranžmány
- Dodávka elektrickej energie
- Čistenie a prenášanie inventáru v kaštieli v Rusovciach
- Kosenie vysokej zelene v areáli Kaštiel'a v Rusovciach
- Tlmočenie na konferencii s názvom "Na ceste k implementácii"
- Výzva na predkladanie ponúk - zákazka s nízkou hodnotou „Tlmočenie posunkovej reči“
- Výzva na predkladanie ponúk „Externé hodnotenie HP MRK v rokoch 2011 až 2014
- Výzva na predloženie ponúk „Služby zvukového technika a nadväzujúce iné služby pre potreby tlačových konferencií členov vlády Slovenskej republiky a ostatných podujatí Úradu vlády Slovenskej republiky“ - Číslo zákazky v systéme EVO 59.03
- Výzva na predloženie cenovej ponuky zákazky s nízkou hodnotou "SERVER"
- Podprahová zákazka „Vypracovanie štúdií stavu a trendov vývoja občianskej spoločnosti na Slovensku“
- Dodávka ponukového vozíka na studené prílohy
- Dodávka ponukového vozíka na studené prílohy
- Podprahová zákazka „Zabezpečenie príjmu digitálneho televízneho vysielania“
- Evaluácia programového obdobia 2004-2009 Financného mechanizmu EHP a Nórskeho financného mechanizmu
- Podprahová zákazka „Zabezpečenie príjmu digitálneho televízneho vysielania“
- Podprahová zákazka „dodávka originálnych náplní do rozmnožovacích strojov, tlačiarní a faxov“
- Podprahová zákazka „dodávka monitoringu na rok 2012“
- Podprahová zákazka „Výpočtová technika“
- Minifestival európskeho filmu 7x7 (2)
- Zabezpečenie monitoringu printových a elektronických médií
- Deratizácia a dezinsekcia objektov ÚV SR
- Nákup tonerov
- Odvoz biologicky rozložiteľného odpadu z areálu Úradu vlády SR v roku 2012
- Dodávka reklamných predmetov pre Deň otvorených dver
- Renovácia parkiet v priestoroch Úradu vlády SR
- Nákup hygienických potrieb pre Úrad vlády SR
- Zabezpečenie propagačných predmetov pre OPIS
- Oprava obkladu stien z prírodného kameňa a montáž zatepľovacieho systému
- Dodávka tovaru: IT technika – HW
- Renovačné práce na Vile Kamzík v Starom Smokovci
- SERVEROVÝ CLUSTER
- Tlač Výročnej správy o stave drogovej problematiky na Slovensku
- Odvoz stavebného odpadu z areálu kaštieľa v Rusovciach
- Dodávka tovaru: IT technika – HW
- Zabezpečenie propagačných predmetov pre odbor koordinácie horizontálnej priority Marginalizované rómske komunity Úradu splnomocnenca vlády Slovenskej republiky pre rómske komunity
- Kancelárske potreby
- Čistiace prostriedky
- Deratizácia a dezinsekcia objektov ÚV SR (Námestie slobody 1, Námestie slobody 29, Štefánikova 2, Hlavné námestie 8 hotel Bôrik)
- Odvoz biologicky rozložiteľného odpadu z parku kaštieľa v Rusovciach
- Renovačné práce na Vile Kamzík v Starom Smokovci
- Dodávka dohodnutého sortimentu a množstva tlačových titulov periodickej tlače
- Oprava anglických dvorcov ÚZ kaštieľ Rusovce
- Celoročné prepisy zvukových záznamov
- Vedenie a facilitácia konferencie: „Od krízy dôvery k otvorenému vládnutiu“
- Celoročné prepisy zvukových záznamov
- Kancelárske potreby
- Minifestival európskeho filmu 7x7
- Stavebné práce na ÚZ Kamzík v Starom Smokovci
- Odborné prehliadky a odborné skúšky na elektrických výťahoch
- Vyčistenie miestností v interiéri ÚZ kaštieľ Rusovce
- Odvoz stavebného odpadu z ÚZ kaštieľ Rusovce
- Nadlimitná verejná súťaž "Systematické prehlbovanie kvalifikácie zamestnancov Úradu vlády Slovenskej republiky"
- Stavebné práce v ÚZ kaštieľ Rusovce
- Výročná Správa o vykonávaní Operačného programu Informatizácia spoločnosti za rok 2011
- CRZ
- Objednávky a faktúry
- Ponuka práce
- Vedúci oddelenia správy budov a energetiky
- Správca účelového zariadenia Bôrik
- Vedúci oddelenia správy budov
- Správca účelového zariadenia Ždiar
- Vedúci oddelenia správy majetku štátu
- Vedúci oddelenia stravovacích služieb
- Vedúci oddelenia správy majetku štátu
- Vedúci oddelenia stravovacích služieb
- Ponuka pre absolventov
- Register výročných správ a verejných odpočtov rozpočtových a príspevkových organizácií
- Register kontraktov
- Petície a sťažnosti
- Súhrnný zoznam odškodnených občanov postihnutých povodňami v mesiacoch júl - august 2010
- Archív stránok
- Európsky rok aktívneho starnutia a solidarity medzi generáciami
- Systematické prehlbovanie kvalifikácie zamestnancov Úradu vlády Slovenskej republiky
- Sekcia štátnej služby a verejnej služby
- SOLVIT
- Register ponúkaného majetku štátu
- Dotazník — Proexportné nástroje
- Projekty podporené z fondov EÚ
- Národný projekt Budovanie a rozvoj kapacít analytických útvarov na vybraných ústredných orgánoch štátnej správy
- Špičkové vzdelávanie pre zamestnancov analytických útvarov
- Financovanie mzdových nákladov ÚV SR ako RO OPIS v rokoch 2016 a 2017
- Hodnotiace, testovacie a metodické centrum pre ľudské zdroje
- Zabezpečenie a koordinácia ochrany finančných záujmov EÚ
- Vzdelávanie oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ
- Realizácia centrálneho plánu vzdelávania administratívnych kapacít EŠIF v roku 2017
- Realizácia centrálneho plánu vzdelávania administratívnych kapacít EŠIF v roku 2016
- Zvyšovanie odbornej kvalifikácie AK zapojených do riadenia a kontroly EŠIF na ÚV SR
- Jazykové vzdelávanie AK zapojených do riadenia, implementácie, informovania a kontroly EŠIF na ÚV SR
- Realizácia úvodnej mediálnej kampane v rámci komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020
- Realizácia úvodnej mediálnej kampane v rámci komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020
- Realizácia Komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 na roky 2016-2018
- Realizácia informačných aktivít v rámci komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK ÚV SR zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2018
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov ÚV SR vykonávajúcich podporné činnosti pre potreby subjektov zapojených do EŠIF do roku 2018
- Financovanie mzdových výdavkov ISA zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2018
- Špecifické vzdelávanie a pracovné cesty AK EŠIF Inštitútu pre stratégie a analýzy
- Technické vybavenie na zabezpečenie činností zamestnancov ISA pre programové obdobie 2014-2020
- Podpora riadenia a ukončovania OPIS pre RO OPIS v rokoch 2016 a 2017
- Podpora ukončovania fázovaných projektov OPIS a podpora udržateľnosti projektov OPIS
- Financovanie mzdových nákladov ÚV SR ako RO OPIS v roku 2018
- Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov (revízia výdavkov)
- Zavádzanie a podpora manažérstva kvality v organizáciách verejnej správy
- Financovanie mzdových výdavkov ISA zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2019
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov ÚV SR vykonávajúcich podporné činnosti pre potreby subjektov zapojených do EŠIF na rok 2019
- Realizácia priebežnej mediálnej kampane v rámci komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK ÚV SR zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2019
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ II
- Zabezpečenie informovanosti a publicity v rámci Komunikačnej stratégie OPTP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 na roky 2019-2020
- Realizácia informačných aktivít v rámci Komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 na rok 2019
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK ÚV SR zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2020
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov ÚV SR vykonávajúcich podporné činnosti pre potreby subjektov zapojených do EŠIF na rok 2020
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAFom v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ III
- Financovanie mzdových výdavkov ISA zapojených do systému riadenia a implementácie EŠIF do roku 2020
- Zlepšenie procesov riadenia a implementácie EŠIF v rokoch 2021 - 2027
- Podpora vyššej kvality a efektívnosti systému koordinácie a inštitucionálneho zabezpečenia cieľa Európska územná spolupráca (EÚS)
- Služby zamerané na rozvoj Manažérskeho informačného systému III.
- Hodnotenie a štúdie OP TP
- Aktualizácia Modelu finančnej implementácie OP TP a zavedenie zjednodušeného vykazovania výdavkov
- Technická pomoc 2021 - 2027
- Financovanie mzdových nákladov ÚV SR ako RO OPIS v roku 2019
- Realizácia Komunikačnej stratégie OPTP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 na roky 2019-2020
- Realizácia informačných aktivít Komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014 - 2020 na roky 2020 a 2021
- Zvyšovanie odbornej kvalifikácie AK EŠIF v oblasti informovania
- Manažment údajov Úradu vlády SR
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK EŠIF OIP na ÚVSR do r.2021
- Financovanie mzdových výdavkov zamestnancov ÚV SR vykonávajúcich podporné činnosti pre potreby subjektov zapojených do EŠIF na rok 2021
- Budovanie implementačnej štruktúry pre implementáciu Mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ IV.
- Informačný a monitorovací systém Plánu obnovy
- Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti na Úrade vlády SR
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ V.
- Projekt "Vzdelávanie oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ III"
- Financovanie výdavkov zamestnancov ÚV SR vykonávajúcich podporné činnosti pre potreby subjektov zapojených do EŠIF na rok 2022
- Zvyšovanie povedomia verejnosti o možnostiach čerpania prostriedkov z EÚ fondov a zviditeľnenie projektov realizovaných z EŠIF v PO 2014 - 2020
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK EŠIF OIP na ÚVSR za obdobie od 1/2022 – 3/2022
- Realizácia informačných aktivít Komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014 - 2020 na rok 2023
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ V.I.
- Zvyšovanie povedomia verejnosti o možnostiach čerpania prostriedkov z EÚ fondov a zviditeľnenie projektov realizovaných z EŠIF v PO 2014 - 2020
- Financovanie mzdových prostriedkov oprávnených zamestnancov ÚV SR spolupracujúcich s OLAF-om v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ V.II.
- Financovanie mzdových výdavkov oprávnených AK EŠIF OIP na ÚVSR za obdobie od 7/2022 – 8/2022
- Realizácia Komunikačnej stratégie OPTP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 na roky 2021-2023
- Financovanie mzdových výdavkov pre oprávnených zamestnancov ÚV SR – ÚSVRK za rok 2023 a výdavkov na výpočtovú techniku pridelenú oprávneným zamestnancom ÚV – ÚSVRK v rokoch 2023 - 2024
- Podpora v oblasti kybernetickej a informačnej bezpečnosti Úradu vlády Slovenskej republiky
- Financovanie mzdových výdavkov a aktivít ONÚ OLAF v rámci Programu Slovensko 2021-2027
- Európska iniciatíva občanov
- Plnenie úloh vyplývajúcich z uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 181/2019
- Štúdie uskutočniteľnosti
- Objednávky a faktúry ÚV SR
- Slovensko
- Adresár inštitúcií
- KANCELÁRIA PREZIDENTA SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- NÁRODNÁ RADA SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- ÚRAD VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- GENERÁLNA PROKURATÚRA SR
- KANCELÁRIA VEREJNÉHO OCHRANCU PRÁV
- MINISTERSTVO DOPRAVY SR
- MINISTERSTVO FINANCIÍ SR
- MINISTERSTVO HOSPODÁRSTVA SR
- MINISTERSTVO KULTÚRY SR
- MINISTERSTVO OBRANY SR
- MINISTERSTVO PÔDOHOSPODÁRSTVA A ROZVOJA VIDIEKA SR
- MINISTERSTVO PRÁCE, SOC. VECÍ A RODINY SR
- MINISTERSTVO SPRAVODLIVOSTI SR
- MINISTERSTVO ŠKOLSTVA, VÝSKUMU, VÝVOJA A MLÁDEŽE SR
- MINISTERSTVO VNÚTRA SR
- MINISTERSTVO ZAHRANIČNÝCH VECÍ A EURÓPSKYCH ZÁLEŽITOSTÍ SR
- MINISTERSTVO ZDRAVOTNÍCTVA SR
- MINISTERSTVO ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA SR
- NAJVYŠŠÍ KONTROLNÝ ÚRAD SR
- NAJVYŠŠÍ SÚD SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
- NÁRODNÝ BEZPEČNOSTNÝ ÚRAD
- NÁRODNÝ INŠPEKTORÁT PRÁCE
- PAMIATKOVÝ ÚRAD SR
- PROTIMONOPOLNÝ ÚRAD SR
- SLOVENSKÉ DOKUMENTAČNÉ A INFORMAČNÉ STREDISKO SOCIÁLNEJ OCHRANY
- SLOVENSKÝ METROLOGICKÝ ÚSTAV
- SPRÁVA ŠTÁTNYCH HMOTNÝCH REZERV SR
- INŠTITÚT PRE VÝSKUM PRÁCE A RODINY
- ÚRAD PRE REGULÁCIU ELEKTRONICKÝCH KOMUNIKÁCIÍ A POŠTOVÝCH SLUŽIEB
- ÚRAD GEODÉZIE, KARTOGRAFIE A KATASTRA SR
- ÚRAD JADROVÉHO DOZORU SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- ÚRAD NA OCHRANU OSOBNÝCH ÚDAJOV SR
- NÁRODNÁ AGENTÚRA PRE SIEŤOVÉ A ELEKTRONICKÉ SLUŽBY
- ÚRAD PRE NORMALIZÁCIU, METROLÓGIU A SKÚŠOBNÍCTVO SR
- ÚRAD PRE REGULÁCIU SIEŤOVÝCH ODVETVÍ
- ÚRAD PRE SLOVÁKOV ŽIJÚCICH V ZAHRANIČÍ
- ÚRAD PRE VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
- ÚRAD PRIEMYSELNÉHO VLASTNÍCTVA SR
- ÚSTAV PAMÄTI NÁRODA
- ÚSTAVNÝ SÚD SLOVENSKEJ REPUBLIKY
- ŠTATISTICKÝ ÚRAD SR
- SOCIÁLNA POISŤOVŇA
- FINANČNÁ SPRÁVA
- MINISTERSTVO INVESTÍCIÍ, REGIONÁLNEHO ROZVOJA A INFORMATIZÁCIE SR
- MINISTERSTVO CESTOVNÉHO RUCHU A ŠPORTU SR
- Základné kontakty
- Antikorupčná linka
- Rada pre štátnu službu
- Kontakt pre médiá
- Telefónny zoznam vedúcich predstaviteľov ÚV SR
- Predseda vlády SR
- Vedúci Úradu vlády SR
- Zástupkyňa vedúceho úradu vlády
- Odbor vnútorného auditu
- Sekcia bezpečnosti štátu a prevencie korupcie
- Sekcia informačných technológií
- Sekcia ekonomiky
- Sekcia kontroly
- Generálna tajomníčka služobného úradu
- Sekcia vládnej legislatívy
- Sekcia správy majetku a služieb
- Sekcia bezpečnosti štátu a prevencie korupcie
- Právny odbor
- Odbor verejného obstarávania
- Odbor vládnej agendy
- Splnomocnenec vlády SR pre národnostné menšiny
- Splnomocnenec vlády SR pre sociálny dialóg
- Splnomocnenec vlády Slovenskej republiky pre rómske komunity
- Úrad podpredsedu vlády SR, ktorý neriadi ministerstvo
- Výzva na prihlásenie kandidátov na predsedu ÚVO
- Informačná povinnosť prevádzkovateľa
- Nahlásenie incidentu a zraniteľnosti
- Personal data protection
- Výzva na predkladanie návrhov na kandidáta na člena Rady Úradu pre verejné obstarávanie - 2020
- Ponuka školení v oblasti ochrany finančných záujmov EÚ v SR
- Výzva na predkladanie návrhov na kandidáta na člena Rady Úradu pre verejné obstarávanie 2021
- Výzva ÚOOÚ
- Vyzva pmu 2021
- Výzva na predkladanie návrhov na kandidáta na predsedu Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky - 2
- Memorandum V4 Budapest
Rýchly prístup
Užitočné odkazy
Iné stránky
- Centrálny register zmlúv
- Centrálny register projektov
- Centrálny register splatných pohľadávok štátu
- Register výročných správ a verejných odpočtov rozpočtových a príspevkových organizácií
- Register ponúkaného majetku štátu
- NASES
- Národný úrad pre OLAF
- Boj proti korupcii
- Partnerská dohoda
- Inštitút pre stratégie a analýzy (ISA)
- Sekcia štátnej služby a verejnej služby