Komunikačné zručnosti pre manažérov

Kurz je zameraný na zdokonaľovanie manažérskych zručností v oblasti komunikácie. Zdokonaľovanie komunikačných zručností a zvládanie efektívnych komunikačných techník je jeden zo základných predpokladov efektívnej komunikácie v organizácii. Dozviete sa ako efektívne jednať    a komunikovať s rôznymi typmi ľudí, aktívne počúvať, vhodne sa pýtať, zvládať náročné situácie, získate praktické zručnosti pre budovanie a udržanie pozitívnych vzťahov na pracovisku.

URČENIE Kurz je určený pre začínajúcich aj skúsených vedúcich zamestnancov a všetkých štátnych zamestnancov, ktorí vedú pracovné skupiny alebo tímy.
ROZSAH 14 hodín
CIEĽ
  • Zdokonaliť a rozvinúť komunikačné zručnosti.
  • Získať nástroje pre budovanie a udržanie pozitívnych a produktívnych vzťahov na pracovisku.
  • Rozvinúť schopnosti efektívne zvládať praktické komunikačné situácie.
  • Poznať vlastné silné a slabé stránky v komunikácii.
  • Naučiť sa zvládať náročné a záťažové situácie.
OBSAH
  • Princípy a zásady komunikácie
  • Verbálna a neverbálna komunikácia
  • Sebapoznanie – identifikácia vlastného komunikačného štýlu
  • Teória Ego stavov a jej využitie pre zefektívnenie komunikácie
  • Zdroje nedorozumení v komunikácii
  • Efektívna komunikácia
  • Riešenie špecifických komunikačných situácií v práci manažéra
  • Riešenie konfliktov
SPÔSOB VEDENIA Kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.
29996